ח"כ קרויזר: "נבחרי הציבור חייבים להשתתף בטקסי הזיכרון"

אסתי פלד No Comments on ח"כ קרויזר: "נבחרי הציבור חייבים להשתתף בטקסי הזיכרון"

ח"כ יצחק קרויזר במהדורה המרכזית: "שר או ח"כ שמגיע מייצג את מדינת ישראל. הוא מגיע לחזק את המשפחה. אני אומר את זה כאח שכול. מעולם לא שאלנו את נציג הציבור שמגיע לטקס אם הוא ימני או שמאלני"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת יצחק קרויזר מעוצמה יהודית, שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על החשש מהפרעות בטקסים יום הזיכרון. "אנחנו עדים לשיח כואב ולקריאות לחברי ממשלה לא להגיע לטקסים ממלכתיים. אני חושב שחובה על כל נבחרי הציבור להגיע לטקסים ולחזק את המשפחות והטקסים. הגעה יחד של ח"כים מהאופוזיציה והקואליציה היא יוזמה מבורכת, אבל בכל מקרה מחובתנו להגיע לטקסים ביום הקדוש".

לדבריו "שר או ח"כ שמגיע מייצג את מדינת ישראל. הוא מגיע לחזק את המשפחה. אני אומר את זה כאח שכול. מעולם לא שאלנו את נציג הציבור שמגיע לטקס אם הוא ימני או שמאלני. ליד אחי קבור תלמיד ישיבה שנרצח בפיגוע בישיבת מרכז הרב. יש פה אירוע ממלכתי. לא מעט משפחות שכולות כועסות על הניסיון לעשות פוליטיזציה לאירועים האלה". 

קרויזר התייחס לטענה שנושאים רבים נזנחו בממשלה לטובת הרפורמה המשפטית: "אין ספק שהרפורמה המשפטית היא נושא מאוד דומיננטי, אבל אנחנו בעוצמה יהודית שמנו לדוגמא דגל של משילות וביטחון אישי. העברנו חוק נגד כלי הנשק הבלתי חוקיים, העברנו את חוק הפרוטקשן נגד אותם עבריינים שמתעללים בעסקים בעיקר בפריפריה. הצלחנו לעשות לא מעט דברים טובים למען הציבור".



0 תגובות